Pages

Ahli-ahli 3sukumaut!!

Thursday, January 13, 2011

Vokal 3sukumaut!!


Salam satudunia, yeaahh kehangatan Anugerah Juara Lagu masih lagi tidak habis. Ramai lagi yang tak puas hati dengan Ana Rafali, hahaha Pe la nasib kan, menang pun tak guna kalau orang pertikaikan.
TSM malas nak ulas isu Ana Rafali sebabnye TSM memang tak tengok AJL ari tu, hahahaha Yang TSM tau Ana Rafali menang, itu je. So kita tinggalkan dulu dengan isu Ana Rafali. Hari ni TSM nak share ngan korang vokal-vokal terbaik seluruh dunia. Seperti yang sedia maklum, vokal wanita sangat merdu berbanding lelaki kerana kelebihan wanita adalah pada vokal nya yang sangat halus. Tetapi, lelaki dan wanita masing-masing boleh mencapai not suara yang sangat tinggi. Contoh artis lelaki di Malaysia yang mempunyai vokal yang unik ini seperti Lan Typewriter, Black Mentor dan faveret TSM, Ali Mpire ketika dia menyanyikan lagu Bunga Angkasa. Meremang bulu roma ni beb.
Vitas yang jambu
TSM nak share kat sini video klip penyanyi dari Russia yang bernama Vitas. Vitas adalah seorang penyanyi pop Russia, komposer, pelakon dan pereka fesyen. Apa yang menarik tentang Vitas adalah dia mempunyai ton suara yang sangat tinggi. Lagu Crane Crying adalah salah satu lagu beliau dan lagu ini juga merupakan 10 lagu yang paling merdu di dunia. Jom layan lagu nih:



Pada TSM vokal Vitas masih tidak boleh di kategorikan sebagai vokal 3sukumaut. Nak tahu vokal 3sukumaut tgok klip video bawah ni, hahaha:



Enhanced by Zemanta

8 comments:

  1. Ana Rafali kim salam kt hang. hehe ^_^'

    ReplyDelete
  2. bro bain: wsalam, hehehe

    Hazari: aku benci yuna, hahaha

    ReplyDelete
  3. apsaaal pulaaak ? hahaha, yuna boleh tahan perr ?

    ReplyDelete
  4. errr,
    lagu ana rafali oke,
    tp x paham tang persembahan die tu,
    huhuhu

    ReplyDelete
  5. hmm tah la, kalo die rasa yg die layak mng ajl, so die kne bukti kn la yang die btul2 layak, jgn dh mng ni trus dh xde usaha utk tingkat kn kualiti, lau jd cm2 nmpak sgt la yg die mmg x layak utk mng

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...